Download Sody
Find over 900+ salons on Sody
Download
enchantedlash4u
@enchantedlash4u
Follow
*
New Customer
1.0
0
i booked emerie after seeing the positive reviews for her lash lifts, but unfortunately my outcome was disappointing. the result was lacklustre and less than a day after the appt, i discovered my lashes were damaged, and the lift was uneven across both eyes :( i believe lash techs should take accountability when a service does not achieve the expected results. this was my second lash lift and i was unsure of whether my results were normal, hence i did not raise any concerns on the spot and waited a day, only to see that my lashes were already damaged. even IF I DID NOT follow proper aftercare, the minimum i would expect is that the lashes would have dropped slightly, but DEF NOT be brittle and over curled like this. bc i was unsatisfied, i requested a refund from her. however, i was not made aware of any refund policy before the service. the full t&cs were only sent to me after i raised my concerns, which i find unprofessional. emerie later told me that she updated her full t&c on sody based on my feedback. while i appreciate that changes were made, this information was not available to me before my appt, so i was unable to make an informed decision during the service.
Updated: 7 August 2026 2:27 AM
enchantedlash4u
Posted:
Hi Morgan, thank you for taking the time to share your feedback. I’m genuinely sorry to hear that you were unhappy with your experience. During your appointment, I checked in with you before you left to ensure you were satisfied, and no concerns were raised at the time. Had any issues been brought up then, I would have done my best to assess and address them immediately. Following our conversation, I also acknowledged your feedback regarding the visibility of my Terms & Conditions on Sody. Although my policies were available on my other booking platforms, I have since updated and expanded the information on Sody to make it clearer for future clients. While my refund policy states that completed services are non-refundable, I still provided you with a $20 goodwill refund as a gesture of goodwill, despite not being obliged to do so. I appreciate that we were able to resolve the matter amicably. I value all client feedback and will continue improving both my services and booking experience. Thank you, and I wish you all the best.
0
Featured Service
45% OFF
DEALS
Korean Premium Lash Lift + Tint
Enhance your lash lift with a rich black tint that darkens and defines your natural lashes from root to tip. Perfect for clients who want a mascara-like effect without daily makeup. Creates the illusion of longer, fuller lashes and makes your eyes look more awake and defined.
SGD
48.00
S$ 90.00
35 people booked this
BOOK
Salon Information
enchantedlash4u
Lash Salon
Serangoon
~ SGD 50.00
4.8 (67)
View
Serangoon North Avenue 1, Affinity
Singapore 554319
Google Map
Open for future bookings
Last seen 26 min ago
~ SGD 50.00
Chat
Book